2011. május 31., kedd

Jutalomkönyvek

Igaz, még a múlt héten történt, de ezidáig nem volt időm írni róla. A Mesterszakács magazin májusi számában megjelent egy receptem, amire nagyon büszke vagyok, de talán mostmár elmondhatom, hogy a júniusi számban is lesz egy receptem. Éppen ezért kiérdemeltem az oldal működtetőitől az egy-egy jutalomkönyvet. Én választhattam ki, hogy melyek legyenek azok. Ezt a kettőt választottam:
Rögtön beléjük is szerettem, mert nagyon hasznos, finom, gyors és olcsó receptek vannak bennük. A mai ebéd is már részben ezekből született. A leves, ami a gombás karfiolleves, a legjobb menük 30 perc alatt című könyvből készült. A második fogás apropója a hétvégén kapott nagy szatyornyi spenót volt. Különben is már valami könnyebb fogás kívánkozott a tegnapi marhapörkölt és a vacsorára megevett szintén bográcsban főtt sertéspörkölt után. Talán már említettem sokszor, hogy imádom a zöldségeket, de a spenót nem a kedvenceim közé tartozik. Egyetlen egy módon vagyok hajlandó megenni, mégpedig nyersen. Ez a tésztaétel tökéletes választás volt. A tészta könnyű, mégis ízes és csípős. Nagyon jól kiegészíti a spenót nyers zsengesége. Szerintem így még apának is ízleni fog.
A desszert pedig az eperdömping következménye. A legjobb muffinok című könyvből vettem a receptet, persze egy picit módosítottam rajta. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése