2011. május 5., csütörtök

Habcsók

Tegnap este végre rászántam magam a húsvétról maradt tojásfehérjék felhasználására. Eddig lefagyasztva várakoztak, hogy tündökölhessenek valamilyen sütemény formájában, majd két napja kivettem a fagyóból és szobahőmérsékleten hagytam állni. Még jó, hogy nincs 50 fok meleg! Szóval túlélték a szobahőmérsékletet és habcsók formájában teljesedtek ki.
 Hegyben áll.
 Több fajta is készült. (karika, halom, karamellkrémes)
 Oldalról.
 Látszik a közepe is.
Karamellkrémes.

Este viszonylag későn lett kész, ezért csak kóstolgattunk belőle. Tökéletes kiegészítője a mai levesnek. Eredetileg tepertős-szilvalekváros papucsot sütöttem volna a leves után, de egyszerűen ma képtelen voltam rá. Annyira fel vagyok dobódva a délutáni óvodai anyák napi ünnepség miatt, hogy a figyelmem képtelen egy helyben maradni és koncentrálni a hajtogatásra. Egyszerűen kész leveles tésztából kakaós csigát sütöttem.
A leves egy következő bejegyzésben szerepel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése