2011. május 3., kedd

Mesterszakács magazin

Ma kaptam értesítést a mesterszakacs.eu Konyhafőnökétől, hogy megjelent a receptversenyre nevezett receptem a májusi Mesterszakács magazinban. Nagyon jó érzés! :D

A mai ebédet gyorsan kellett elkészíteni, mert nagyon gyorsan múltak az órák bevásárlás közben. Szerencsére már tegnap előkészültem rá és kivettem a fagyasztóból a csirkemellet és a bacon-t. Az ötlet is megvolt, hogy mi készüljön belőle. Egy könnyű kis nyári recept, tapenade-val töltött csirkemell bacon-be göngyölve, amit akár grillen is meg lehet sütni.
Arra viszont már kevés volt az idő, hogy egy megfelelő és hozzáillő leves is eszembe jusson és elkészüljön. Ezért csak egy egyszerű tarhonyaleves lett az előétel. De a főétel mindenért kárpótolt. Ráadásul még egy spontán ötlettől vezérelve a maradékokból összedobtam egy csodálatos Tokaji borecetes fogást is. Megtekinthető a következő bejegyzésben. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése