2012. január 9., hétfő

Újabb torták és az idei első bejegyzés

Az első egy focipálya, ami már többször is készült többféle dekorációval, de talán éppen ugyanígy még nem. Az volt a kérés, hogy ne legyen krémes a torta, hanem inkább olyan legyen, mint a puncsmignon. Emiatt egy picit olyan girbe-gurba az oldala, mert amikor átemeltem a tortatálcára egy nagyon picit szétesett a jól lepréselt téglalap. Bevonás után került rá még ugyanabból a puncsmasszából egy focilabda is, köré pedig egy Real Madridos sál.
Ugyanezen a napon és pontosan ugyanabban az időpontban jöttek a következő tortáért, ami a volt osztálytársam egyik fiának (három van neki!) készült a szülinapjára. Nagy focisták, így a kedvenc focicsapat logoját kapta meg tortában.
 Ezek után pedig egy csajos torta következett. Egy ismerősőm-munkatársam a kislányának szeretett volna egy bari tortát, amolyan Timy félét, mint a mesében. Korábban már készítettem egyet és pontosan ugyanolyat választottak. Kikötés volt, hogy pontosan ugyanolyan legyen, mert ezidáig már nagyon sokat csalódtak a cukrászdákban megrendelt tortákkal. Nagyon tetszett nekik a végeredmény! Dobozban fotózva. :(
Jöjjön egy az anyósom tortáiból. Évának hívják, ezért a december vége általában még plusz bulival is szokott telni, amikor őt ünnepeljük és nem a karácsonyt. Azon a héten készült neki egy jó nagy csokitorta, amit elfelejtettem lefényképezni, de majd kapok róla képet remélem! Azt vitte az irodába. Majd a következő egy Málnás cheesecake volt, ami már olyan sokszor készült nálam, hogy már le sem fotóztam. És végül az utolsó, amit nem is tudom, milyen buliba vitt, egy burkolt embroidery technikával készült lila virágos torta.
Aztán: mivel szilveszter napján is születnek emberek, ezért nekik is kijár egy torta. A motoros torta egy ilyen történet. Férfinak, aki 50 éves lesz és szereti a  motorokat, pontosabban a Harley-t. Ennyi instrukciót kaptam és ez lett belőle, amolyan férfiasan fémes és ezüstösen csillogó motorkerekekkel és egy motorral díszített fantázia motorkerék.

A motort egy keksz kiszúróval készítettem, majd külön megfestettem. A narancssárga szín azért került rá, hogy egy kicsit feldobja az egyhangú ezüstöt, és mert a Harley egyik alapszíne.

Az idei első tortám egy villanyszerelő torta volt. Ilyet már csináltam és az volt a minta. Egy 6 éves kisfiú szülinapi tortája volt.

A következő két torta egy helyre ment. Mégpedig ugyanoda, ahová a golyóscsapágy torta. Az első a család barátjának a szülinapi tortája, aki a Coca Colán kívül talán nem is iszik mást. Az 50 szál gyertya is kérés volt. Emiatt a kólásüveg kisebb lett, hogy legyen helye mindennek. Utolsó pillanatban jutott eszembe, hogy kólás robbanós cukorral ízesítsem-díszítsem, de sajnálattal vettem tudomásul, hogy nincs itthon, mert a gyerekek befalták a készletet. A torta alján a dekorcsík buborékmintás akar lenni, csillámokkal felturbózva. :)
A második pedig a család ifjabbik fiú tagjának a szülinapi tortája. Semmi extra, csak fiús és kék.
Úgy látszik, most fehér hangulatban voltam!

A legutolsó a Janka torta. Egy picit vicces és leginkább ciki ez a történet nekem. Janka a nagyobbik leányom egyik legjobb barátnője. Apukájával már hónapok óta beszélünk a tortáról, de csak és kizárólag halkan, suttogva és sunnyogva. :) Az utolsó megbeszélés alkalmával megbeszéltük a nagyságát, ezen kívül minden rám volt bízva. Az íze is és a külseje is. Annyira boldog voltam és annyira finomat-szépet-jót akartam neki, hogy a lehető legjobbat hoztam ki magamból. Egyetlen dolog kerülte el a figyelmemet, amit már ők is csak otthon vettek észre, egy apróság: NEM A JANKA SZÜLINAPJÁRA KELLETT A TORTA! Anyának volt meglepi torta a szülinapja alkalmából. Jankának majd márciusban lesz a szülinapja. :( Ezért Katát még meg kell követnem, de erre is sort kerítek szombaton, mert összeröffenünk bulizni. És ugye ez már csak azért is ciki, mert rám nem jellemző módon ráírtam a nevet és a kort is. Ha ezeket nem nézzük, akkor egy szupi kis csajos torta.



Közben hétvégi disznótor, és ma egy könnyű ebéd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése