2011. május 9., hétfő

Fogyókúrás?

Ma kivételesen a levessel kezdem. Hétvégén vettem egy csomag gyönyörű spárgát. Egész idő alatt azon gondolkodtam, hogy mit is főzzek belőle, de végül mégiscsak a krémleves győzött. Már nagyon régen ettünk ilyet és különben is az év nagyon rövid időszakában lehet csak friss szép spárgát kapni. Kivételesen semmi extra ötlettel nem dobtam fel, mert szegény Melindámnak most még picit érzékeny a gyomra. Pénteken volt egy kis hasmars, emiatt hétvégén diétázott, most pedig apránként visszatérünk a normál étkezéshez. A mai nap még félig diétás neki.
Közbevetem, hogy hétvégén hotdog kiflit sütöttem, amit a gyerekek csak úgy magában ettek, annyira finom lett.
A második fogás az, amire a címben is utaltam. Évekkel ezelőtt nagyon fogyókúrázós típus voltam és mindenféle receptet kipróbáltam. Nekünk a férjemmel együtt a 90 napos diéta vált be a legjobban. Ebben ugye a fehérjenapot a keményítőnap, majd a szénhidrátnap, végül a gyümölcsnap követ. Ezt a receptet még akkor találtam ki, ugyanis a tésztán kívül csak zöldség van benne. Természetesen akkor sajt nélkül kell enni. Viszont annyira megszerettük ezt az ételt, hogy fogyókúra nem lévén is sűrűn készítem és nagyon szeretjük. Ráadásul az a jó benne, hogy mindig az idénynek megfelelően más zöldségekből lehet készíteni. Most például belecsempésztem a spárgák zsenge fejét is. És nem a zöldségek miatt válik mediterránná, hanem a felhasznált fűszerektől: kakukkfű, oregano, bazsalikom. Természetesen Melinda csak sajtos tésztát kapott még. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése