2010. december 6., hétfő

Első meglepetés

Lehull a lepel! Megtörtént az első meglepetés. A mai ebéd megtekinthető lesz a Blikk Nők Konyha januári számában természetesen recepttel együtt.
Ma fotózáson voltam a fővárosban. Nagyon kellemes hangulatban telt és nagyon aranyosak voltak a lányok. Finomak lettek az ételek és szépek a fotók. Egy kellemes élménnyel több! :)))
Úgy terveztem, hogy ha már Budapesten járok, egyúttal elintézem a cukrászati kellékek beszerzését is (megspórolva a postaköltséget), de ez sajnos nem jött be! Az áruházban szinte alig volt valami, mindenből jól ki voltak fogyva, marad a netes megrendelés! :( Pedig annyira reménykedtem, hogy majd jól körülnézek és majd csemegézek az áruk között. Na azért mégsem jöttem haza üres kézzel, egy-két dolgot kaptam. Újdonságot is! A karácsonyi desszertnél már használni is fogom. Majd azt is megmutatom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése