2010. december 29., szerda

Pihenés

Elkövetkezett végre az édes pihenés ideje is. Tegnap kitortáztam magam, majd jól ki is buliztuk magunkat este. Nagyon jól sikerült az Éva-nap. Jót ettünk és jól éreztük magunkat. Tetszett és ízlett is a torta. Minden elvárásnak megfelelt. Végül a címkét is sikerült ráragasztani. Egyetlen bibi, hogy az étteremben valószínűleg nem nagyon szoktak tortát feltálalni, mert elég bénán tették át a dobozból egy tálcára, így sikeresen megrepedt a torta egész szélességében. Szerintem az ünnepeltnek fel sem tűnt szerencsére, csak az én kritikus szemem látta.



Ma ebédet sem kellett nagyon készítenem. Főztem a gyerekeknek egy kis borsó levest, én megettem a húsleves utolsó maradék adagját. Végre elfogyott. A husi még mindig maradék volt, ám a krumplipüréből burgonyafánkot csináltam. Ne legyen unalmas. És még mindig jutott ebéd utánra egy "kevés" bejgli is (és még van is).
Időközben a mézeskalács házikók is összeomlottak. Legalább a karácsonyt kibírták. :) A gyerekek lelkesen takarítják el a darabokat.
Olyan jól esik egy kis pihenés és sok játék a gyerekekkel.:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése