2010. december 9., csütörtök

Tojáslikőr

Ma ismét húsmentesre sikerült a menü. Tegnap jól belaktunk a hústortával, ezért ma egy kicsit könnyebb ebédre volt szükség. Bevallom, hogy imádom a fejtett babot (mint minden zöldséget), de még soha életemben nem főztem. Ez volt az első alkalom. Mivel nem tudtam, hogyan is kell elkészíteni, ezért most nem az interneten kutakodtam, hanem a saját kis fejemből találtam ki a receptet. Jól sikerült. Szerintem lett olyan finom, mint a nagymamámé.
A második fogás pedig telitalálat. Egy baj van vele: hogy mindig kevés, akármennyit is süt belőle az ember.
Emellett tegnap kettő, ma pedig egy piskótát is sütöttem tortának. Készítettem egy kávés és egy vaníliás krémet is. Holnap tortakészítés lesz! Ja, és holnap az óvodában lesz mézeskalács sütögetés. És ki fog ott segíteni a gyerekeknek és az óvónéninek? Na vajon ki? Hát ÉN! :))) Már nagyon várom!
Tegnap elővettem az összes receptet, amit szeretnék elkészíteni karácsonyra, illetve karácsonykor. Meg is csináltam az elsőt, amit minden karácsonykor elkövetek. Tojáslikőr! Sokáig nem értettem, mit "esznek" rajta olyan sokan. De csak addig, amíg meg nem kóstoltam az első saját készítésűt. Most is alig bírtam lefékezni magam, hogy megkóstoljam, de ma még vezetnem is kell. :(
Most nem nagyon törődtem a művészi beállítással és a háttérrel, de még a tálalással sem. Szerintem aki ivott már belőle, az tudja, hogy önmagát adja el ez a cucc.Na majd estére biztos megkóstolom. :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése