2010. december 17., péntek

Dobos, Westi és a harmadik, na meg az ebéd.

Ahhoz képest, hogy reggel még felkelni sem volt kedvem, mert elkapott a megfázás, egészen jól elhaladtam. A Dobos tortával készen vagyok. :) A barátnőm biztosan büszke lett volna rám, ha látja azt a profizmust, amivel elkészítettem a második Dobos tortámat. Tanultam a saját hibáimból, így már nem is volt olyan vészes.
A meglepi torta, ami anyunak készül ki van faragva és be van töltve. Így még meg tudom mutatni, mert talán nem felismerhető még. Nagyon finom, de az íze is meglepetés. Szerintem anyu tudja milyen ízű lesz. :)
A westie tortához még csak most fogok nekikezdeni. A piskóta kész, a krém kész, a fondant kész. Már csak össze kell rakni.
Az ebédem egy kicsit összecsapott. A gyerekeknek főztem tegnap egy kis karácsonyi tésztát.
Ez az a szép tészta. Nagyon szeretem én is és a gyerekek is ezeket a figurás tésztákat. Szóval a kis maradékhoz pirítottam egy kis bacont és megszórtam reszelt sajttal. A képek fordított sorrendben vannak. :(
 Tudom, hogy már megint tészta van ebédre, de így karácsony előtt talán nem is kívánok olyan laktató ételeket. Fel kell készíteni a gyomrot a karácsonyi megterhelésre. :) Egyébként is hetek óta mézeskalács illat terjeng a lakásban. Már nem is kell semmi más. Leves pedig szintén maradék. A tegnapi eperleves.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése