2010. december 7., kedd

Boldogság

Még mindig hatása alatt vagyok a tegnapi eseményeknek. Annyira boldog vagyok! Madarat lehetne velem fogatni! :))) Egyetlen dolog van, ami beárnyékolja a napomat, hogy már több receptemmel is találkoztam (amit biztosan én találtam ki) más oldalakon, más névvel beküldve, sajátként feltüntetve. :(
A mai ebédről annyit szeretnék mondani, hogy rengeteg gombát vettem a múlt héten és ezt fel kellett már használni valamire. Tegnap apa főzött ugyan egy adag gombapörit (amit cuki módon le is fényképezett, úgyhogy ha gondoljátok megírom a receptet és felteszem), de még mindig maradt elég sok. Tini koromban nagyon sok gombafasírtot ettem, mert anyuék gombát termesztettek és mindig volt otthon. Apu találta ki a receptet és nagyon finom. A gombát egyébként is imádom. Sajnálatomra a gyermekeim nem örökölték ezt az imádatot, de így gombafasírtként (nem tudják, hogy gombából van) megeszik.
Az eredeti levessel egy kicsit mellényúltam, mert sajtkrémlevest szerettem volna főzni, de nem sikerült. :( Nálam is van néha ilyen! Lehet,hogy esetleg a tejszín miatt? Minden esetre még lehet belőle valami, majd kiderül. Így hát egy gyors borsóleves lett az előétel.
Azt hiszem, ma begyúrom a mézeskalács tésztáját karácsonyra és hétvégén beindul a nagyüzem.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése