2010. december 8., szerda

Hústorta

A tegnapi vegetáriánus és igencsak egyszerű ebéd után ma már kijárt nekem és a családomnak egy bonyolultabb és kiadósabb menü. Igaz, hogy a délelőtt nagy része elment bevásárlással, és egy kicsit később lett kész az ebéd, de ez mindent megért! :) A hústortát évekkel ezelőtt találtam ki. Fel lehet használni hozzá egy kis maradék zöldséget. Nem kell hozzá túl sok husi sem, és még kiadós is. Köretet sem nagyon kell hozzá készíteni, mert önmagában is megállja a helyét. És még elhasználhatjuk hozzá a maradék sajtot, tejszínt, tejfölt is. Az benne a jó, hogy változatos, mert mindig az kerül bele, ami éppen van otthon. :) Ráadásul annyi finom és szép (és nem kell egész nap a konyhában állni mellette), hogy ha vendégeket várunk, akkor is tökéletes választás. Eléggé laktató is. Egyszóval TÖKÉLETES!
Levesnek tojáslevest készítettem, de egy ilyen főétel mellett szinte szót sem érdemel, ezért le sem fényképeztem. :(
Hoppá! Most néztem, hogy ugyan készítettem már máskor is tojáslevest, de a receptje még nincs fent az oldalon. Receptírásra fel! Már töltődik is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése