2010. december 30., csütörtök

Mit főzzek?

Imádok főzni, de talán már túlzás, hogy a gyermekeim fotóját is a Kaják című mappába mentem a számítógépen! :)))
Tegnap nem sokat írtam a krumplifánkról, pedig érdemes lett volna. A tésztája ugyanaz, mint a hercegnő burgonyának, vagy krokettnek, vagy gombócnak. Olyan sok mindent lehet belőle csinálni. És nem kell hozzá más, csak maradék krumplipüré.
Ma nem nagyon volt ötletem, hogy mit főzzek. Aztán beszéltem az uncsitesómmal, és ő inspirálta a mai ebédet. Na nem azért, mert ő ezt főzött. Ő töltött káposztát készít és 8!!! féle rétest. Azt hiszem, mi egy időre teleettük magunkat hússal, úgyhogy ma húsmentes ebéd lett. Hamis gulyáslevest már olyan régen készítettem. Palacsinta az volt mostanában, de ez az én túrós palacsintám. Nagyon finom. Kívül ropogós, belül nem túl édes és krémes és lágy. Éppen ezért jó most a sok édesség után. A gyerekek olyan élvezettel falták, hogy öröm volt nézni is. Mint aki ezer éve nem evett. :)))
Már gondolkodom a szilveszteri menün is. Az biztos, hogy a lencse már be van áztatva. A leveles tészta ki van olvasztva. Talán lesz lencseleves, krumplis lencsesaláta, virsli leveles tésztában, vagy szedres pite. Még nem tudom pontosan. Majd menet közben jön meg az ihlet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése