2010. december 21., kedd

Időhiány

Ma nem történt igazán semmi különleges. Tegnap begyúrtam a gyömbérkalácsot, amit ma megsütök (nem tudom már hány adagnál tartok!). Elkészült hozzá a galzúr is. Megcsináltam a maradék piskótaszélekből a somlóit is. Ezen kívül sütök még ma két piskótát is tortának. Közben egyfolytában azon töröm a fejemet, hogy mikor csináljam meg a szaloncukrokat, mert én a boltit nem szeretem és meg sem eszem! :( Ráadásul van egy csomó maradék tojásfehérje, amiből habcsókot kellene készíteni, de az is lehet, hogy Pavlova lesz, mert akkor legalább egyszerre le van tudva az egész. De hogy mikor fogom megcsinálni? Nem tudom. Pedig a fejembe vettem, hogy karácsonyra kész lesz, tehát így kell lennie! :) Majd valamikor beszorítom az időmbe.
Az ebéd egyszerű és kivételesen mindenki szereti a családban. Húsleveske és sült husi pipicombiból és a mellből.
Valamivel bonyolultabb főételt szerettem volna készíteni, de túl sokáig időztem a bevásárlással, ezért leegyszerűsödött. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése