2011. március 25., péntek

Szégyellem magam nagyon, tegnap megígértem, hogy lefényképezem a somlóit. DE! Sajnos elfelejtettem! :( Már rég nekiesett a család és el is fogyott, amikor eszembe jutott a fényképezés. Legközelebb, tényleg, tényleg! Ígérem! Becsszó!
A mai leves a tegnapi maradéka. Általában pont eleget szoktam főzni, de hát húslevesből ugye nem lehet keveset. Mivel nem akartam, hogy tönkremenjen, ezért ma is ez van. Ráadásul ha ma nem esszük meg, akkor csak rakosgatjuk, amíg ki nem dobjuk. Ezt pedig egyáltalán nem szeretném.
Főzeléket már nagyon régen ettünk. Egyébként sem visszük túlzásba, mert elég korlátozott a főzelékek köre, amit hajlandó megenni a család. Ma a pici kedvére babfőzeléket főztem. Imádja a babot. Ha lehetne nyersen is megenné. :) Megsütöttem mellé a maradék pár darab virslit és még egy pár karika kolbászt, na meg egy pár szeletke füstölt húsos szalonnát és még a teljesség kedvéért egy kis házi füstölt sonkát is. Remélem így mindenki megtalálja a maga kedvencét.







Szeretném elújságolni, hogy felkerült egy írásom a www.szeretlekmagyarorszag.hu oldalra. Olyan boldog vagyok, hogy el sem tudom mondani! Kiugrok a bőrömből. Hétfőn az egyik menüről írtam egy bejegyzést, ez a könnyű ebéd címet kapta. A héten megbeszéltük a részleteket a szerkesztővel és ma, Tátátátámmmmm: fent is van az oldalon. Megnézhetitek itt. Ha minden jól megy, akkor péntekenként lesz látható az én írásom és receptem ezen az oldalon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése