2011. március 10., csütörtök

Hosszú hétvége

Ma ismét orvosnál kezdtük a napot, mert Melinda reggel olyan csúnyán köhögött, hogy levegőt is alig vett! Szerencsére semmi komoly, "csak" egy kis megfázás. Mindenesetre ma és holnap itthon marad, na meg a hosszú hétvége. Ez alatt az idő alatt talán ki is tudjuk kúrálni. Mindezt azért írtam le, hogy kimagyarázzam a mai ebédfőzés hiányát. Elhoztuk az oviból a Melinda mai adagját és azt ettük meg. A gyerekek megosztoztak rajta, nekik elég volt, én meg ettem egy kis maradékot. A levest (zeller) bezzeg nem ették meg, de én szeretem ezért belapátoltam. A husit megették egy kis rizibizivel.
A tegnapi brownie-t is sikerült végül lefotózni.
A recept megtalálható a Dia és a konyha oldalán a Desszertek menüpont alatt.
Ma még nagyon sok dolgom van, mert szombatra van egy tortám. Ezt bizony ma teljesen elő kell készítenem, mert ugye holnap Pesten leszek. ;) Emiatt nem fogok főzni sem.
Kezdődjön az igazi hosszú hétvége!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése