2011. március 29., kedd

Hóvége!

Szerintem mindenkinek fejtörést okoz, hogy mit főzzön akkor, amikor a pénztárca már nem dagad a hónap végén. Mégis legyen változatos és finom. Ilyenkor mindenki mélyen belenéz a fagyasztóba, a hűtőbe, a kamrába és a konyhaszekrényekbe. Ha szerencséje van talál is valamit. :-) Ilyenkor azért már a polcok sem szoktak roskadozni az alapanyagoktól. Én a kamrámban találtam leveszöldségeket és a fagyasztóban is mindig van borsó például. Ebből született meg a leves ötlete a tárkonyos zöldségleves. Minden formában szeretem a zöldségeket és próbálom a családommal is megszerettetni kisebb-nagyobb sikerrel. A tárkonyos raguleveseket szeretik, majd meglátjuk mi lesz ebből.
A második fogás, hogy ne a szokásos palacsinta legyen, amerikai palacsinta lett, ami mellé azért még rittyentettem egy kis erdei gyümölcsös öntetet is. Erdei gyümölcs is mindig van a fagyasztóban. Feltettem egy kevés vízzel, cukorral és citromlével. Alaposan összeforraltam és a végén egy kevés hideg vízben feloldott keményítővel sűrítettem be. Jobb volt, mintha csak mézzel öntöttem volna le.
 Nem mellesleg gyorsan elkészül ez az ebéd, ami azért jól jött egy beteg (mandulagyulladásos) gyermek mellett.
Tegnap pedig ismét megkaptam a blogger díjakat, ezúttal GasztroRékától. Nagyon szépen köszönöm neki, igazán kedves tőle. Mivel ezt a díjat mostanában már megkaptam, ezért most nem szeretném továbbadni még 10 blogger társamnak. Viszont mindenkinek szeretnék adni Egy jó szót!, aki olvas. Nagyon köszönöm nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése