2011. március 1., kedd

Lángos és nyáridézés

Fú, azzal kezdem, hogy elfelejtettem nektek megmutatni a hétvége fő termését! A torta, a bonbonok és a finom ebéd mellett lángost sütöttünk. Annyira lelkesek voltunk, hogy szombat reggel és este, majd vasárnap reggel és este is lángost ettünk.

Készítettünk simát és káposztásat, meg kolbászosat és erdőmestert is. A simát megkentük fokhagymával, tejföllel és alaposan megszórtuk reszelt sajttal. Az egész család nagyon elégedett volt az eredménnyel.
Na, most tegye fel a kezét , aki már nagyon várja a nyári grillezések hangulatát és ízeit! Én már nyújtózok is! Imádom a grillezést, ezért a mai ebéd már nem tavasz, hanem nyáridéző. A finoman pácolt sült húsok és a melléjük kínált friss ropogós saláták! Hmmm! Már most folyik a nyálam, pedig most ebédeltem. :) Rablóhús készült, igaz nem nyílt tűzön, de már így is kárpótol a nyárhiányért. Köretnek úgy gondoltam, hogy steak burgonya a megfelelő. Bár nem lehet most újburgonyát kapni, de az öreg krumpliból is meg lehet csinálni, csak meg kell hámozni előtte. A saláta pedig most salsa alakot öltött, a magam módján megalkotva, kihagyva most az erőset belőle. Az olaj, amivel a salsa-t meglocsoltam, nagyon jó fűszeres, még a szárított paradicsom után maradt az üvegben.
A színek is a nyarat idézik. :)
Természetesen minden recept megtalálható a weboldalamon: http://www.diakonyha.hu/menu/meals

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése