2011. március 4., péntek

Pástétom

Tegnap nem jelentkeztem, nem főztem, mit nem főztem, nem is nagyon ettem. Egészen estig csak egy sajtos kiflit ettem, meg sárgarépás üdítőt ittam. Borzasztóan rohangálós napom volt. Reggel a dokinál kezdtem a napot, majd bevásárlás a köbön. Gyermek hurcolászás és egyebek. Dédimama vigyázott a picire, a nagy meg oviban volt, így volt "időm" mindenre. Majdnem minden boltban jártam és televásároltam a kocsi hátulját. Ritkán adódik ilyen alkalom.
Érdekes dolgot próbáltam ki a minap. Még a disznóvágásból maradt egy kis abált vér, ami azóta a fagyasztóban pihenget. Hagymás vérnek már nem az igazi, mert fagyasztás után teljesen más lesz, morzsálódós az állaga. Valahogy volt egy olyan érzésem, hogy a vér és a máj között vonhatok némi párhuzamot. Ezért azt találtam ki, hogy a fagyasztott abált vérből készítek egyfajta pástétomot. A töltött csirke töltelékéhez hasonlóan készítettem.
Íme a végeredmény. Valójában a véres hurkára hasonlít az íze, de mivel azt is szeretem, nekem ízlik.
A mai leves nemes egyszerűséggel bableves, amit tegnap dédimamától kaptam (túl sokat főzött). A második fogás viszont fahéjas császármorzsa, ami megjelent a Blikk Nők Konyha januári számában is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése