2011. március 18., péntek

Gyors magyaros

Két napi hús mellőzés után már kellet valami tömény magyaros, zsíros étel. Nem mellesleg, ami gyorsan el is készül. A délelőtt nagy része elment ügyintézéssel, így amikor hazaértünk kapkodni kellett az ebéddel. Ráadásul még ötletem sem volt, hogy mi is legyen az. Belenéztem a fagyasztóba és szembeköszönt a hurka. Velem is jött gyorsan, majd melléfeküdt egy pár kolbászka is. Becsusszantak a sütőbe, amíg meghámozódott a krumpli és meg is főtt. A leves csak egy röpke ötlet volt. Tegnap kaptam sok tojást, sok bele is került a levesbe. Jó sűrű lett. :)
 Tegnap sütöttem egy 16 szeletes piskótát, ami valamiért nem lett szép (szerintem apa elrontotta a sütő hőmérsékletét). Biztosan túl gyorsan emelkedett fel, ami a sütőből való kivétel után összeesett. Elég lapos és fura alakú lett. Ráadásul a házi készítésű fondant-om is olyan érdekes állagú lett. Mi volt velem? De a hibára még most sem jöttem rá. Szerintem mindent úgy csináltam, mint máskor. Ma sütöttem egy új piskótát, ami szép. Majd a csúnyából is lesz valami, ami ronda, de finom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése