2011. március 30., szerda

Sárga-zöld

A mai ebéd színei. Most, hogy a nap süti az arcunkat az utcán, mindenki vágyódik már a tavasz és a nyár után. Idézzük ezzel az ebéddel, hiszen maholnap április van.
A pici kedvére főztem a levest, mert a borsó az egyik nagy kedvence. Ebben a formában még úgysem főztem. Érdekes, hogy a finom édes borsó, miután megfőztük és összepasszíroztuk, teljesen elveszíti az édes ízét és leginkább a sárgaborsóra (mi másra?) emlékeztet az íze. Ennek ellenére nagyon finom és jól kiegészíti a fűszervajas bagett pirítós. Két félét készítettem egy zöldfűszereset és egy fokhagymásat.
 A tojásos nokedli szinte adta magát, mert tegnap anyósom meglepett vagy száz tojással. :) Annyit bonyolítottam a recepten, hogy a nyers nokedli tésztába aprított petrezselyemzöldet kevertem. A színének és az ízének is jót tett a változtatás. A fotón nem nagyon látszik.
Próbáltam a színeket kiemelni azzal, hogy a zöld leves sárga tányérban, míg a sárga nokedlit zöld tányéron tálaltam. De azt hiszem ezt még gyakorolni kell, mert nem emelkedtek ki a színek annyira, amennyire szerettem volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése