2011. augusztus 16., kedd

Szépen lassan fogyunk. :)))

Érdekes, hogy ennyi idő távlatából belegondolva, egészen meg lehet szokni a nem evést is. Már nem vagyok éhes reggel, nem hiányzik egy jó kiadós reggeli. Délben már azért kordul a harang odabent. A szervezet megelégszik az ebéddel és nem követel nasit. Mintegy hete nem mozdult a mérleg nyelve, mintha bebetonozták volna, de ma reggel csoda történt. Búcsút inthettem a kilencedik kilónak is. Ezidáig viszont még nem tartottunk egy lénapot sem, de hiába unszolom apát, hogy tartsuk meg, erre nem vehető rá. Én meg külön nem akarom, mert akkor csúszás lesz közöttünk és az senkinek sem lenne jó. Mégiscsak együtt kellene megtartani. Bár szerintem akkor sincs semmi, ha kimarad.
A mai fehérjenap és hogy mindenféle nyomelem, vitamin és ásványi anyag bejusson a szervezetünkbe, a változatosság jegyében ma májat készítettem. Bacon-be göngyöltem és megsütöttem. Készítettem mellé egy szokásos, de imádott bazsalikomos-paradicsomos-mozzarellás salátát. Kivételesen három különböző fajta koktélparadicsom állt rendelkezésemre és olyan finom az összhatás. A leves pedig a csodás tárkonyos csirkeragu leves, most répa, petrezselyemgyökér, gomba és karfiol került bele. (A leves, főétel és saláta receptje itt.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése