2011. augusztus 12., péntek

Fehérjenap

Egy pár napig elmaradtam az írással. Tegnapelőtt meglátogattuk a gyermekeinket a mamáéknál és ott töltöttük az egész napot. Tegnap gyümölcsnap volt, így nem nagyon volt miről írnom, és mivel a gyerekek sincsenek itthon, nem is főztem semmit. Na, de ma! Ma fehérjenapunk van, és emellett még van egy vendégünk is. A gyerekek szobájába ugyanis egy falfestmény készül. Egy rokon az, aki mindezt megvalósítja, de a gyerekeknek még meglepetés. :)
A mai ebéd: Kínai erős-savanyú leves (recept: itt) és Cukkinivel, paradicsommal, bazsalikommal töltött csirkemell színes salátával (paprika, paradicsom, uborka, zöldhagyma, répa, jégsaláta, fodros saláta), joghurtos öntettel (görög joghurt, só, bors, fokhagyma). A rokonnak sütöttem rántott csirkemellet, készítettem hozzá párolt rizst és uborkasalátát. A töltött csirkemell receptje is megtalálható a weblapomon (cukkinivel és sonkával töltött csirkemell), annyi változtatással, hogy cukkini, filézett csíkozott paradicsom és bazsalikomlevél került a széthajtott hús közepébe.
Most nézem a képeken, hogy még parmezánt is forgácsoltam a saláta tetejére (pedig most ettem meg az ebédet).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése