2011. augusztus 30., kedd

Gyors, laktató, finom

A mai ebédre ez a jellemző. Jó, jó, azért a palacsintákat meg is kell sütni, de valahogy ez az amerikai palacsinta, mintha gyorsabban sülne, és a nyers tészta is gyorsabban fogy. Na de kezdjük az elején. Eredetileg karalábé levest akartam főzni, de az egy szem kis karalábém a kamrában sajnos tönkrement. Nem bírta ő sem a meleget. :( Gyors alternatíva a vegyes zöldség krémleves, amibe tököt is tettem. Korábban már írtam róla itt. Levesgyönggyel ettük, mert egyrészt szénhidrátnap van és most lehet, másrészt pedig a gyerekek szinte minden krémlevest megesznek, ha van benne levesgyöngy.
A második fogás ötlete a zöldséges kuszkusz lett volna, de, itt is jön egy de! A zöldségkeverék, amit használni akartam, elég keményítő-dús, úgyhogy meghagyom egy keményítős napra majd párolt rizzsel. A kuszkusz még akkor is jó ötlet lett volna, de más zöldség nem lévén itthon és idő sem volt már boltba rohangálni, így a gyerekek legnagyobb örömére amerikai palacsintát sütöttem. Nem is akármilyet: gluténmenteset. Találtam a kamra polcán még egy kevés kukorica lepénylisztet, amit kipótoltam sima kukoricaliszttel. A gyerekek kakaóval és lekvárral ették, én pedig mézzel.
Nem felejtettem el ám a tortát, de csak holnap mutathatom meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése