2011. április 18., hétfő

Medence, Kártya, somlói

Mielőtt bemutatnám a szokásos hétvégi termést, még tartozom egy Chopper képével.


A szombat délelőttje egy medence torta elkészítésével telt. Ez nekem egy kedvenc téma (a sok között), mert imádok úszni. Gyerekkoromban versenyszerűen úsztam és próbálom a gyermekeimet is a víz szeretetére nevelni. Ezért mindent megteszünk annak érdekében, hogy minél több időt töltsünk, akár medence, akár természetes víz mellett, illetve benne. :) Sokat jelentett nekem ez a torta, igyekeztem is a legtökéletesebbre elkészíteni. Egy kis/nagy fiúnak készült a szülinapjára, aki szintén sportot űz az úszásból. :) Sima piskóta csokoládés krémmel töltve és Unidec-el burkolva.
A következő a szombat délutáni alkotás. Egy nagyobb és egy egészen picike kártya, pontosabban ász torta. Azt kérték tőlem, hogy ász legyen, teljesen mindegy, hogy melyik (treff, pikk, kör, káró), mert az ünnepelt nagyon szeret kártyázni. Mivel nőnek készült, úgy gondoltam, hogy a kör tökéletes választás. Kellett egy icike- picike (eredeti méretű), amit elsőre adnak az ünnepeltnek, hogy azt higgye ennyi. Aztán jöhet a nagyobbik meglepetés a nagy torta. Mind a kettő tejszínes-kávés krémmel lett megtöltve.
Most már biztosan mondhatom, hogy érzem magamon, illetve a munkáimon a fejlődést, mert maximalista létemre is elégedett vagyok mind a két tortával. Happy!
Vasárnap pedig rám tört a gyermekhiány (mamáéknál voltak). Nézegettem a maradék piskótaszéleket és eldöntöttem, ebből bizony somlói galuska lesz! A gondolatot tettek követték és íme:
Recept a Dia és a konyha oldalon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése