2011. április 21., csütörtök

Abszolút kedvenc

Mi mást is süthetnék így húsvét előtt, mint a leglegleg süteményt? Ez az abszolút kedvencem! Az alja vékony és tészta, a közepe krémes és lágy és még finom is, a közepében az isteni savanykás alma, ami jól kiegészíti az édes krémet. Ő pedig az Elzászi almatorta. Nem kell külön lapokat, vagy piskótát sütögetni (nem mintha nem szeretném!), nem kell külön krémet főzni, kenegetni, egyszerű és gyors és finom! Vendégváró fogásnak is tökéletes választás.
A mai napban, legalábbis egyenlőre, úgy látszik ez az egyetlen tökéletes (a másik még titok!)! Befestettem a húsvéti tojásokat, de én ilyen festékkel még nem találkoztam, de nem fogta be a tojásokat. Bezzeg a kezemet igen, mert gumikesztyűt azt nem húztam a kezemre. A torta kivételekor megégettem a kezem. Nagyon ritkán szoktam, mert állítom, hogy bakelitből van a kezem, de most ezt is sikerült. Közben sülnek a grissini-k is, amit persze jól odaégettem, mert elfelejtettem. :( Remélem, hogy ennyi mára!
Most vettem ki a sütőből a kenyérkosarat, és úgy néz ki, hogy az jó lett. Nem akarom elkiabálni, remélem lejön a tálról szépen!
A sós piskótát még mindig nem sütöttem meg, de a belevaló kence már készen van, alig bírtam apa szorító ujjai közül kihámozni, mert meg akarta enni az egészet!
Még kalácsot is sütnöm kell! Talán még egy tortát is készítek az ünnepre.
A levest még meg sem említettem, pedig az is jó volt. Sárgaborsó krémleves, ami önmagában nem egy bonyolult étel, de megbolondítottuk egy kis szalonna chips-el. Saját készítésű füstölt húsos szalonnából!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése