2011. április 14., csütörtök

Aranygaluska újratöltve!

Tegnap leírtam, hogy egy tartalmas leves után nem való szerintem az aranygaluska, ennek ellenére ma én is egy tartalmas levest főztem. Bablevest zöldségesen, galuska nélkül, hogy egy picit könnyítsek rajta. Receptet azért nem töltöttem fel róla a honlapomra, mert tulajdonképpen ugyanúgy készül, mint a fejtett bab leves. Azért mégsem mondanám vegetáriánus fogásnak, mert tegnap sonkát főztem (jó kis házi füstölt sonkát), és a babot ma ebben a lében főztem meg. Az íz benne van, a zsír nincs, mert lehűlés után leszedtem. Mindenesetre a gyöngybabot csak zöldséges levesként tudom elképzelni, de egy kis sonkaíz azért nem ártott neki. :) A többiek kedvéért a leves mellé tálaltam a főtt sonkát és egy kis tejfölt is.
A második fogás (ha nem lett volna elég a leves) a tegnapi aranygaluska maradéka. Nemigen szokott maradni belőle, de most valahogy a gyerekek se kattantak rá és mi sem teljesítettünk túl jól. Semmi nem megy kárba! Ma újratöltve, megpróbál ismét a kedvünkre tenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése