2011. április 18., hétfő

Tavaszi szünet

Mivel az óvodában tavaszi szünet van, elhatároztam, hogy egész héten a gyerekekkel készülődünk a húsvétra. Sütünk, főzünk, dekorálunk. Már nekik is említettem a dolgot és teljesen fel vannak dobódva miatta. Én is nagyon várom már. Bizonyos előkészületeket már meg is tettem. Például összedobtam a linzertésztát, ami akár egy hétig is elvan a hűtőben. Megcsináltam a házi sajtkrémet, amit majd a sós piskótába fogok tölteni (még azt is meg kell sütni). Közben pedig a gyerekek minden igényét próbálom kielégíteni. Többek között, hogy hamburger legyen a vacsora. Már sülnek a hamburger bucik és kivettem a fagyasztóból a darált husit is. Este hamburgert eszünk, de nem akármilyet ám! Saját készítésűt! Közben Amanda pizzát is enne, talán majd holnap, de már a lángos gondolata is itt röpköd felettünk. Szerdára azt kell csinálni! Valamikor a tojást is megfőzzük és megfestjük. Kenyeret és kalácsot is sütni kell. És hol van még a szokásos húsvéti torta (torták)? És a legfontosabb a sonkafőzés! Azt hiszem sűrű hétnek nézünk elébe, de szeretem a kihívásokat és majd beosztjuk a dolgainkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése