2011. január 3., hétfő

Új év!

Elkezdődött az új év. Sokan tesznek ilyenkor különféle fogadalmakat, én soha nem teszem. Lehet, hogy már ez vált egyfajta babonává nálam.
Az új év új tortával kezdődött nálam. Megszületett az év első konyhagyermeke, azaz a gigantikus Hello Kitty torta. Alapvetően nagyra kérték, legalább 20 szeletesre. Ráadásul a töltelék miatt is nagy, hiszen fekete-erdő ízű, azaz csokis piskóta, tejszínhab és gyümölcspüré+gyümölcs (jelen esetben meggy). Már annyi fajta és darab ilyen tortát csináltam, hogy már nem is számolom mennyinél járok. :)
Már készülök a csütörtöki tortámra lélekben, mert szeretnék egy új technikát kipróbálni. Ez pedig a cukor megolvasztás utáni megmunkálása. Megpróbálok majd olvasztott cukorból üvegszerűségeket készíteni. Ugyanis egy laboros tortát kell készítenem. Mindenféle petricsészékkel és kémcsövekkel. Meglátjuk majd mi sül ki belőle.
A mai ebédet igyekeztem egy kicsit diétásabbra fogni, hiszen az ünnepek alatt engem sem kíméltek meg a plusz kilók. Így most marad, na nem a diéta, csak egy kissé visszafogottabb étkezés és a testmozgás. Viszont a süteményeket talán egy darabig mellőzzük. Szerettem volna a májat egy kicsit zöldségesebben elkészíteni, de most nem tudtam beszerezni a hozzávalókat. Ezt a ragut egyébként natúr szelet húsok mellé is szokták köríteni, csak akkor gombát is tesznek még bele. Azt nevezik úgy, hogy Budapest módra.
Közben a honlapomat is igyekszem folyamatosan fejleszteni és szépítgetni. Mostantól az ételek fotója mellett a névre kattintva érhető el a recept (egyenlőre legalábbis az előételeknél).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése