2011. január 21., péntek

Ma a szüleimnél ebédeltem. Ez azt jelenti, hogy az öcsémmel ketten készítettük az ebédet. A levest én főztem egy kis fagyasztott zöldségkeverékből, amihez készítettem nokedlit is. A második fogás az öcsém reszortja volt. Sütött krumplit és rántott sajtot. Gyors, de legalább meleg étel volt és egy kis felüdülés a sok zsíros hús után. Holnapra tervezem a tepertős papucsok elkészültét is. Eddig ugyanis még nem jutottam odáig, hogy megcsináljam. Na, de holnap! Holnapra egyébként is van már tortás dolgom is. :)
Eszembe jutott, hogy ennék már végre valami tejszínes-ananászos ragus csirkehusit is, de egy jó kijevi csirkemellet is. Azt hiszem a közeljövőben ezeket is elkészítem.
Éppen időszerű lenne azon is agyalnom, hogy mit vigyek majd a jövő heti gasztro bulira! Van egy pár ötletem, de mivel nem én leszek a fő attrakció, nem akarok egy hegy kajával beállítani. Még egy pici időm van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése