2011. január 19., szerda

Megint dara?

Hát igen! Már megint dara! Tegnap előtt grízes tészta volt ebédre és eszembe jutott az egyik legkedvencebb ételem: a pirított dara. Tudom, hogy ez olyan retro menzás kaja, de szerintem mindenkinek van legalább egy kedvence ebből a témakörből. Annyira szeretem, hogy még az esküvőm napján is ezt kértem ebédre a nagymamámtól.:) Időnként sokkolom vele a családomat is, bár nem egészen olyan, mint az eredeti (de én azt is szeretem).
A leves adott volt, ugye még mindig a disznóvágásról maradt kaják a sztárok. Orjaleves a legkisebb kedvéért zöldborsóval. Az orja jó húsos volt és nem akartam, hogy kárba menjen. Itt jött a képbe a kedvencem.
Holnap az érzékeny lelkűeket és gyomrúakat valószínűleg sokkolni fogja, de hagymás vér lesz az ebéd! Ne aggódjatok mindjárt vége van a disznótoros hétnek. :) Még azért a vége előtt elkészítem a tepertős papucsot. Recept előkészítve, tepertő előkészítve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése