2011. január 11., kedd

Fagyasztó fogyasztó

Még mindig a fagyasztó fogyasztás és a diéta jegyében telnek a napok és az étkezések. Őszibarack krémlevest azóta főzök, hogy egyszer Melinda a tévében valamilyen főzős műsorban meglátott egy krémlevest, ami narancssárga volt. Ekkor ő felkiáltott, hogy -Anya te is főzöl ilyen őszibarack krémlevest? Valójában a tévében sütőtök krémlevest főztek, ráadásul sósan, de természetesen a gyermek kívánsága parancs. Azóta nagy sikerrel rendszeresen főzök ilyet. Ez most nem konzerv barackból készült, mert nyáron fagyasztottam le egy pár adag gyümölcsöt, többek között barackot is. Ha nyáron főzöm ezt a levest, akkor hidegen esszük és karikázok bele epret is. :P
A második fogás hal, ami nagyon egészséges és szüksége is van rá a szervezetünknek. Most kivételesen Amanda is megette, ráadásul nagyon jóízűen. Nem mellesleg talán egy kicsit diétásabb is. Az amerikai káposztasaláta véletlenül jutott az eszembe köretnek. Még évekkel ezelőtt egy diétázós korszakomban ettem ilyet menzán és nagyon bejött. Azóta szinte nem is gondoltam rá. De a hétvégén mesélte a barátnőm, hogy milyen finom salátát készített káposztából és répából egy jó kis fokhagymás, kapros, joghurtos öntettel. Ezt szerettem volna elkészíteni, amikor eszembe jutott az amerikai saláta. Egy picit laktatósabb, aminek apa bizonyára örülni fog, ráadásul a kaprot sem szereti.
A sült krumplit természetesen csak a gyerekek kedvéért sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése