2011. január 6., csütörtök

Kuglóf és pillangó

Jól indult a mai napom is. Olyan rohangálósra sikerült a reggel, hogy elfelejtettem reggelizni (bár ez mostanában egyre sűrűbben előfordul). Délben már olyan éhes voltam, hogy gyorsan bekaptam egy falat sütőtökös-diós kuglófot, amit tegnap sütöttem. Tudom, azt írtam, hogy egy darabig nem eszünk sütit, de apa sütött sütőtököt és olyan borzalmasan rossz az íze, hogy valamit tenni kellett. Lett belőle sütőtökös-diós kuglóf.
Na így már sokkal finomabb. Na szóval bekaptam egy szeletet, mert az ebéd még sehogy sem állt. Azért, mert délelőtt tortáztam. Megszületett egy pillangó: (azt hiszem rájöttem a lüszterfesték használatára is általa)
Azért két mozzanat között igyekeztem az ebéddel is foglalatoskodni. A joghurtot tegnap beletettem a szűrőbe, hogy lecsöpögjön. Abból készült a tzatziki. A husi is be lett pácolva. Igazából csak össze kellett állítani mindent. A salátának valót is összevagdaltam. És csak azért is! új fényképet készítettem az ebédről, és a sajtot most reszeltem és nem kockáztam, nehogy azt higgyétek, hogy a múltkori ebéd fényképét tettem fel, és hogy csak kamuzok. Miközben írok már túl vagyok az ebéden, de a piták még csak most sülnek. Nem baj, jó lesz vacsira. Pita nélkül is kielégítő volt az ebéd. Talán túlzottan sokat is ettem belőle, mert olyan éhes voltam. De hát mit árthat egy kis saláta meg husi, nem?
Ráadásul még annyi, de annyi dolgom van. Szombatra két torta. De mindkettőnek kész kell lennie holnap, mert szombaton más dolgom lesz. Na irány dolgozni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése