2011. január 27., csütörtök

Választás

Feltétlenül rizst akartam ma főzni, mert már régen volt. Igaz a családban nem nagy kedvenc, de megeszik. Persze ha van benne borsó, az már más, de nem lehet mindig rizi-bizit enni. Az is biztos volt, hogy csirke lesz ma, tegnap kivettem egy egész pipit a fagyasztóból. Este aztán törtem a fejemet, hogy mi is legyen ezekből! Recepteket lapozgattam és kiválogattam pár receptet, amiket apa orra alá dugtam, hogy válasszon. Könnyű neki, mert sosem neki kell kitalálni az ebédet. Amikor megkérdem tőle, hogy: -Mi legyen az ebéd holnap? mindig azt válaszolja, hogy:- Olyan jókat főzöl mindig. Ezzel el van intézve! Tehát tegnap rá bíztam a választást. A sokból ki is választott kettőt! Nem egyet, hanem KETTŐT! :) A csirkés, kolbászos paellát készítettem el, mert a másik recepthez kellet volna tejszín is, de az most nem volt itthon. A boltba pedig most nem mentünk, mert nagy babaszoba átrendezés volt délelőtt. A gyerekek is nagyon élvezték. Melinda mondta is, hogy nem gondolta volna, hogy a gyerekszoba átrendezés ilyen jó móka. Szerencsére az ebéd elkészítése is nagyon egyszerű és nem túl időigényes. Mindent elő kell készíteni, betolni a sütőbe és várni. Egyszer csak kivesszük a sütőből a kész finoman illatozó ételt.
A recept Laci bácsié, minden változtatás nélkül beszkenneltem és azt tettem fel a weblapra. Az ételfotó viszont már saját. :)
A leves pedig pofonegyszerű, 10 perc alatt össze lehet dobni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése