2011. október 7., péntek

Már annyira készülök agyban az összegzés leírására. Már ami a diétánkat illeti. Fejben már szedem össze a gondolataimat, nehogy valami majd kimaradjon. :)
Addig is fehérjenapra: Kínai erős-savanyú leves, mert már kezd hideg lenni odakint, és ez jól felmelegít, mert jó sok erőset tettem bele. Sült csirkecomb avokádós salátával (bizony nem csak krémnek jó), parmezánforgácsokkal. A salátának való zöldségeket most apró kockákra vágtam (paradicsom, uborka, retek, piros kápia paprika), majd karikáztam hozzá újhagymát, tépkedtem egy kis jégsalátát. Erre tettem fel koronaként a cikkekre vágott avokádót. Az egészet meglocsoltam egy kevés szezámolajjal, megspricceltem citromlével, sóztam, borsoztam. Legvégül parmezánforgácsokkal díszítettem.
Most pedig megyek, mert még pogit sütök és megsütöm az ország tortáját is.

2 megjegyzés: