2011. október 27., csütörtök

Kuszaság

Kicsit kuszák most a gondolataim, nem tudom szépen össze szedegetni őket. El is maradtam egy pár nap blogírással és rengeteg recepttel is adós vagyok. Valamikor talán a hosszú hétvégén majd lesz rá időm, hogy bepötyögjem.
Először is kezdem a Melinda ovis tortájával. Fodros tortát kapott, ami málnás és vaníliás krémmel van megtöltve.
Ki kellett próbálni egy új technikát is, ez pedig a nyomócsöves díszítés, de van még azért mit tanulni.

Ezután következett a nagggyon egészséges menü, ami nem aratott osztatlan sikert a család körében. Ennek ellenére még apa is megette a spenótkrémlevest túrógombóccal!!!! A kölesfasírt viszont elsöprő győzelmet ért el. Együtt a krumplifánkkal mennyei csemege volt még a gyerekeknek is. Igazi vega menü!

Tegnap sajnos orvoshoz kellett mennünk, mert bár kivették Melinda manduláját még februárban, visszanőtt és be is gyulladt. :(( Itthon tengetjük napjainkat kettesben. :)))) Jó ketten! Ma például Halloween muffinokat vittünk az oviba, mert már korábban megígértük, igaz tegnapra, de ma bepótoltuk az elmaradást. Ketten díszítettük! Jó volt!
Készítettünk még boszorkányujjakat is.
Melinda adogatta hozzá a "körmöket", meg közben a maradékot behabzsolta. :)))
Este apa segítségével tököt is faragtunk. Apa a nagyot, én a kicsit.


 Olyan mini, hogy még a mécses sem fér bele.
Anya, engem is fotózz le!

A mai ebéd egy kicsit hagyományos. Palócleves készült, de csirkemellből és nem habartam be. Nem kell a felesleges kalória! A végén koronáztam meg egy pici tejföllel és kenyér nélkül ettem. A második viszont igazi kalóriabomba! Aranygaluska vaníliasodóval. Hmmmm! A legjobb, amit csak el tudtok képzelni. Omlós, puha, ízes, diós, és jó sok! :)))
Külön is lefényképeztem ám, mert nem csak finom, de szép is!
Apa persze rögtön belenyúlt a képbe és csipegette a szélét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése