2011. október 11., kedd

Tegnap olyan sokat írtam, hogy egész délután csak írtam és írtam. Apa már meg is kérdezte, hogy mit írok ilyen sokáig? Jelentem három bejegyzés is született tegnap. De mind a háromnak meg kellett születnie, mert egy bejegyzésbe nem lehetett volna összezsúfolni a dolgokat.
Ma olyan jól indult a napom, mint már régen. Korán elvittem a gyerekeket az oviba, majd leültem és bepótoltam az elmaradt utolsó három rész Született feleségeket. :) El is telt szinte a délelőtt így. Gyorsan kapkodtam az ebédkészítéssel, ami eredetileg rakott krumpli lett volna, de mivel senkinek nem tartozom magyarázattal, hogy miért nem ez lett az ebéd (mert ugye csak magamra főzök most), más készült. A leves a kölestortából kimaradt sárgabarackból készült Sárgabarack krémleves, tejszín nélkül egy pici keményítővel összefogva. A második barna rizsből készült Rizibizi megbolondítva koktélrákkal és a tetejére egy leheletnyi reszelt parmezán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése