2011. október 6., csütörtök

Utolsó gyümölcsnap

A mai az utolsó. Legalábbis, ami a diétán belüli gyüminapot illeti, mert szándékomban áll később is megtartani ezt a jó szokást. Nem ilyen sűrűn, de mindenképpen jó a szervezetnek. Érzem! :)))) Nagyon finom salátát akartam rittyenteni, de a gránátalma, amit vettem, sajnos belül rothadt volt. :( Azért még így is finom lett. Raktam bele almát és szőlőt és nemkonzerv ananászt és fügét. Nyamiiii! Megettem egyedül az egészet.

Tegnap a zellerleveshez vett zeller nagyon nagynak bizonyult, így a lereszelt zeller felét eltettem vacsira. Reszeltem még hozzá egy nagyobb krumplit és hozzá aprítottam a zeller zöldjét is. Megsóztam és hagytam egy picit állni. Kicsavartam a felesleges levet és hozzákevertem 3 tojást. Apró tócsnikat sütöttem belőle. Ez leginkább keményítőnapra való étel, de tegnap este én megkóstoltam kettőt, apa majdnem az egészet megette egyedül. Már a harmadiknál járhatott, amikor megkérdezte, hogy mi ez? Zellertócsni, mondtam én, majd ette tovább. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése