2011. október 5., szerda

Garázsrendező projekt

Tegnap végre elérkezett a várva várt nap, amikor a barátosnémmal kettesben felkerekedtünk és elmentünk a garázsba rendet rakni. Na itt nem olyan kupit rendbe rakós dologról volt szó, mert egyszerűen csak a gyerekek kinőtt holmijait és megunt játékait kellet kiválogatni és kiselejtezni. Meg is lepődött Rencsi (a barátosném!), amikor beléptünk a garázsba, mivel én egyfolytában rendrakásról beszéltem, azt hitte, hogy egy jó nagy kupi fogja várni. De nem! Kupi az nem volt, csak egy csomó kacat, ami selejtezésre várt. Már nagyon készültünk rá és egészen jó buli a rendrakás ketten. Mindent átdúrtunk és szépen kiválogattuk, összehajtogattuk, bezsákoltuk, bedobozoltuk... Még dél sem volt, amikor végeztünk. Pedig nem is kezdtük korán, még előtte egy jót kávéztunk is. Így az ebédre rendelős pizzából nem is lett semmi. :( Pedig olyan igazi barinős, bűnözős (evés szempontjából) napra készültem lelkileg. Mindenesetre a főzés ezen okból kifolyólag tegnap szünetelt a konyhán.
Azért ördögszekereket mégsem fújt a szél, mert még előző este elkészítettem egy nagyobbacska és egy icipici Mickey egér tortát. Az ünnepelt egy 6 éves fiúcska, aki az oviba vitte a kedvencét torta formájában. A nagy a csoportnak, míg a picike egyes-egyedül neki készült.
Ezek után nekiestem az összes ruhásszekrénynek itthon és azokat is kiselejteztem. Örülnek a guberálók a sok ruhának!

A mai délelőtt is nagyon ügyintézősre és rohangálósra sikeredett, de közben azért egy picit piacoltam is, így az ebéd ötlete már ott megszületett. Zellerleves pirított kiflikarikákkal és Káposztás tészta.
Mindez a diétánk 87. napján, ami szénhidrátnap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése