2011. február 15., kedd

Nátha

A mai nap nem indult valami fényesen, mert ledöntött a lábamról a takonykór. :( Alig bírtam az ágyból kikecmeregni, de hát akinek gyermekei vannak, az nem teheti meg, hogy egész nap az ágyban fekszik. Mindenesetre jó alaposan felturbóztam magam mindenféle vitaminnal, gyógyszerrel és cukorkával és rengeteg forró teával. Na meg felvérteztem magam egy csodálatos szájkendővel is, nehogy Melinda elkapja tőlem. Így egészen elviselhető volt a délelőtt. Egyetlen? baj, hogy szerintem nem tökéletes az íz érzékelésem. Remélem nem lettek túl sósak, vagy éppen ellenkezőleg ízetlenek az ételek. A gyerekek nem panaszkodtak, talán nem rontottam el nagyon a dolgokat. Ennyi rutin már csak van a bennem. :)
Elég nehéz napról-napra kitalálni, hogy mit tegyek a család elé az asztalra. Tudom, tudom! Azt mondhatjátok, hogy eddig elég jól ment és még változatos is. Most viszont bizonyos dolgokban meg van kötve a kezem. Melinda torka miatt ugyanis sok mindent még mindig nem lehet ennie. Így pl. nem ehet rizst sem! Kicsit nehezebb így változatosan főzni. A kevesebb fűszerezéssel, meg a magvas, kaparós ételekkel még nem is lenne gond. Szóval erősen beszűkült a főzendő ételek tartománya, azáltal is, hogy ő sokkal válogatósabb a picinél. Ma közölte, hogy:-Remélem nem főzelék lesz az ebéd! Na! A múlt héten még ő kérte, most meg a szememre veti. Ilyenek a gyerekek. Mindenesetre a levesnek is örültek meg a csirkepörköltnek is. De, hogy holnap mit főzök? Azt hiszem elő kell vennem néhány régebbi receptes könyvemet (füzetemet), hogy ötleteket merítsek belőlük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése