2011. február 11., péntek

Főzelék

Az eredeti menüterv szerint ma erőleves és paprikás krumpli készült volna csak. Az erőleves elkészült, hozzá a tojáskocsonya is, amit most csináltam először, de finom. De azért legközelebb már lesz ahhoz bátorságom, hogy erőteljesebben fűszerezzem. A paprikás krumpli is készülőben volt (kevés kolbásszal, nehogy túl fűszeres legyen), amikor Melcsikém elszánt arccal elém állt és közölte, hogy ő bizony zöldborsó főzeléket szeretne enni. Örültem a hírnek, mert mostanában legalább van étvágya és eszik is rendesen. Gyorsan nekiláttam, hiszen borsó mindig van itthon és hamar el is készül. A paprikás krumpliból megmentettem egy virslit is neki. Boldogan vittem neki ebédkor a főzeléket a virslivel tálalva és örült is neki, majd egy-két falat után azt mondta, hogy ez nem olyan mint az oviban, mert az állaga más. Mondtam neki, hogy nem baj, mert az íze olyan. Erre ő közölte, hogy az íze sem olyan :( Hát, most akkor mit tegyek? Mindenesetre azért a virslit megette és a főzelékből is evett egy fél tányérnyit. Amit meghagyott, azt viszont Amanda elirigyelte és rögtön rá is csapott a maradékra. Meg is ette az egészet. :)
Hétfőn Valentin nap lesz és már ki is találtam, hogy milyen édességgel örvendeztetem meg a páromat. :) Most még titok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése