2011. február 16., szerda

Betegség és Öreglebbencs

A mai nap, ha lehet, még rosszabb a tegnapinál. Már a láz is előkerült a repertoárból. Ezen kívül valamilyen rejtélyes oknál fogva még a bőröm is fáj! :( Kötelezően szájmaszk itthon! Nem vagyok egy nagy gyógyszerevő és orvoshoz rohangáló típus, de a gyógyszerevést már elkezdtem. Orvoshoz még nem megyek, még várok egy pár napot, hátha jobban leszek. Majd meggyógyít az én kétéves Amanda doktornénim. :)
A betegség miatt is készült a gyors ebéd. Melinda kérte a paradicsomlevest, örültem is neki, hiszen gyorsan elkészül.
Ilyen esetekre szoktam tartogatni az öreglebbencs és a paraszt tarhonya receptjeimet. Mivel a tarhonya félő, hogy megakad Melinda torkán, vagy esetleg az orrában köt ki, ezért öreglebbencs lett. Ez egy nagyon egyszerű étel, ami szintén a gyerekkoromat idézi. Nagyon szeretem. Érdekessége, hogy még egy tájegységen belül is többféleképpen nevezik. Számomra ismeretes még a dübbencs, dühönye és galagurgyi megnevezése is. Persze úgy lenne az igazi, ha bográcsban főne, de...
Nagyon össze kell szednem magam egészségileg, mert hétvégén lesz apa születésnapja. Tortagyárrá fog alakulni a konyhám. Már hozzá kellene látnom a sütéshez, de az is lehet, hogy igénybe kell majd vennem a közönség segítségét, és bevonom apát is a tortázásba. 

2 megjegyzés:

  1. Hétvégére kell segítség?
    Ha igen szólj!

    Gyógyulj meg mihamarabb kedves sógornőm!
    Puszi!

    Mse

    VálaszTörlés
  2. Még az is lehet, hogy élni fogok vele! Óvatosan az ilyen ígérgetésekkel! :)))) De azért köszönöm!

    VálaszTörlés