2011. december 1., csütörtök

Melinda napra készülünk

Holnap lesz az én drága elsőszülött gyermekem névnapja. Ezen a napon minden évben elkezdődik a karácsonyra való készülődés is, illetve a decemberi dömping. Nálunk ugyanis a nyár vége és a december, ami nagyon húzós a névnapokat, szülinapokat tekintve. Melinda névnapján összegyűlik az egész család és megünnepeljük Melindát. Majd gyorsan megünnepeljük a nagymamámat is, aki elsején született. Mindig úgy csináljuk, mintha csak Melcsi miatt gyűlnénk össze, és meglepetésként felköszöntjük őt is. Minden évben! :))) Ő pedig nagyon aranyos, mert mindig meglepődik! Általában ilyenkor megérkezik hozzánk a Télapó is, úgyhogy tényleg elég zsufi ez a nap. Idén ez nálunk most szombaton lesz.
Erre az alkalomra készülve már hétfőn begyúrtam a rágcsálnivalókat. Ma pedig megsütöttem. Ha véletlenül nem fogyna el (Háháháhá), akkor jó lesz karácsonyra (Még nagyobb hahota!). Úgysem marad meg addig!
Egyenlőre még csak három féle sült ki, mégpedig mogyorós, kókuszos-mogyorós (gluténmentes) és csupa csoki. Mindegyik receptje megtalálható a weboldalamon. A hűtőben várakozik még egy fajta keksz, egy kréker és ami az utolsó pillanatban készül majd el, a kétféle pogácsa. Meg a meglepetés torta mamának.
Az oviba pedig ők mennek:
plusz még a tegnapi adag egyik része.
A kekszsütés miatt gyors ebédet főztem, ami áll a tegnapi leves maradékából, illetve, amit találtam a fagyóban. Olajon megpirítottam fagyasztott zöldségeket, mint zöldborsó, zöldbab, kínai mix, majd hozzádobtam még két maréknyi garnélát is, majd az egészet jó alaposan megszórtam tikka masala fűszerkeverékkel. Alaposan összepirítottam, majd tettem rá egy kis sűrített paradicsomot. Pici vizet löttyintettem hozzá , végül egy decinyi tejszínnel tettem bársonyosan krémessé. Ez a krémesség ellensúlyozza a fűszer miatti csípősséget. Kurkumás rizzsel tálaltam. Elkészíthetjük garnéla nélkül is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése