2011. december 13., kedd

Embroidery technika

Fogalmam sincs, hogy magyarul hogy nevezik ezt a technikát, de mi tortások azért tudjuk miről van szó. Apa mondjuk furcsán nézett rám, amikor megemlítettem neki ezt a szót, de nem tudom máshogy mondani. Esetleg ecsetvonásos? Ha szó szerint lefordítjuk, akkor hímzett és lehet benne valami, mert tényleg úgy néz ki a végeredmény, mintha hímezve lenne, de nekem ez így nem mond el mindent erről a technikáról. Az a lényeg, hogy egy szépen leburkolt tortára royal icing-al (írókával) motívumokat kell rajzolni, majd azt egy durvább szőrű nedves ecset segítségével tulajdonképpen el kell maszatolni. Nagyon csúnyán el is lehet rontani, de az icing miatt könnyen ki is lehet javítani a hibát. Picit féltem tőle, mert láttam már csúnya tortát ebben a témában. Jó sok videót meg is néztem ezért ezzel kapcsolatban a neten. Szerencsére egészen meg vagyok vele elégedve, de azért még ezt is lehetne fokozni. Na majd legközelebb!
A barátnőm sógornőjének készült teljesen titokban, nagy, nagy meglepetéssel. Vasárnap töltötte a szülinapját, amikor is a barátnőm bátyja dolgozott, így még véletlenül sem feltételeződött a torta. Elkészítettem és elvittem a munkahelyére, hogy rögtön munka után mindenféle időkiesés nélkül hazavihesse a meglepit. Remélem sikerült! Boldog Szülinapot Beus! :)))
A burkolat különleges tortát rejtett, mert a család állítása szerint a puncsmignon a kedvence, ezért ez készült torta formában.
És azért lett pont ilyen a díszítés, mert Beát ilyen nőnek ismerem. Elegáns, kifinomult, és nem rózsaszín, de vagány és divatos. Ez ő tortában! :)))

Ui.: Ha valaki pontosan tudja mi a neve ennek a technikának magyarul, kérem írja meg nekem, mert megesz a kíváncsiság!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése