2011. december 27., kedd

Négy kisfiú - négy torta

Az első a tökéletlen Micimackó torta. Egy olyan kisfiúnak készült, aki teljesen tejérzékeny. Értem ezen azt, hogy nem csak a tejcukorra, hanem a tejfehérjére is érzékeny. A piskóta még rendben van, hiszen abba a tojáson, a cukron és a liszten kívül nem is kell más. A krém volt inkább kihívás. Zabtejből főztem és bio margarinnal készítettem el végül a csokoládés krémet. Nehéz volt ezzel a krémmel dolgozni, mert tényleg csak hűtőhidegen volt formatartó, egyébként csúszott szét. Picike kis tortácska volt ő, de ennek a kisfiúnak azt hiszem a legcsodálatosabb.
A következő eredetileg az oviba készült volna Márkónak, de közben szegény beteg lett nagyon. Módosult a kérés, ami eredetileg egy 20 szeletes torta lett volna, mert otthonra már elég volt a 10 szeletes is. Az ostyát időközben már megrendeltem, de sebaj, kisebbre szabtam. Pont a jellegzetes fülei nem látszanak, de azért a lényeg felismerhető.
A harmadik torta már egy nagyobb "kisfiúnak" készült, aki bizony már 10 éves. Anyukája elmondása szerint nagyon jó fiú. Konkrétan nincs egy focicsapat sem, amit imádna, de azért a foci a kedvenc sportja. Focilabdát kapott. :)
Végül az utolsó, ami egy tűzoltóautó. Ebből készült már egy pár. A kisfiúk is hősök akarnak lenni, akárcsak egy tűzoltó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése