2011. december 9., péntek

Tűzoltóautó

Már hónapokkal ezelőtt találkoztam az egyik volt osztálytársammal, aki természetesen ismerősöm az egyik ismerőskereső portálon. Ott folyamatosan értesült a hobbim terméseiről. Akkor megkérdezte, hogy esetleg megcsinálnám-e a kisfia szülinapi tortáját. Természetesen igent mondtam és most el is érkezett az ideje. Tűzoltóautó a kedvenc és most végre nagyban is elkészíthettem e csodás járgányt. Eddig már két ilyet is csináltam, de mindegyik olyan picike volt, hogy nem tudtam igazán kibontakozni. Most sem az élethű autóra törekedtem, hanem olyan meseszerűen mókásat szerettem volna, amibe egyből beleszerethet egy gyermek. Emiatt egy picit olyan ferdécske is lett. Úgy látszik mostanában ferde tortákat készítek, mi van velem? Nem baj, mert ennek a tortának kifejezetten jól állt a vicces csáléság. Lett neki szeme, emiatt olyan figuraszerű lett, nekem tetszett a végeredmény. Egyetlen probléma, hogy már utólag vettem észre, hogy elfelejtettem létrát gyártani hozzá. Egyébként fekete erdő torta volt a borítás alatt.
Kaptam visszajelzést is róla és szerintem Ildi nem fog haragudni, ha ide másolom a levelét.

Nagy sikere volt a tortának.:)
Zéti meglátta, és el akarta vinni az asztalról, mert azt hitte játék.
Utána meg lelkesen beleharapott a hátuljába. Nagyon tetszett neki, a gyertya fújásról nem is beszélve. Nagyon vicces volt.
Na és nagyon fincsi is.:-)
Még egyszer köszönöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése