2011. július 11., hétfő

Vége a szabadságnak!

Két hetes szabadság után újra itt vagyok. Olyannyira szabadságon voltam, hogy még a konyhába sem voltam hajlandó bemenni (nem, mintha nem szeretnék sütni, főzni), éppen ezért leginkább étteremben ettünk. Na és az sem elhanyagolható, hogy közben nyaralni is voltunk. A nyaralás alatt annyira megterheltük az emésztőrendszerünket, hogy röpke egy hét alatt fel is szaladt ránk egy pár kiló plusz. Most itthon pihenjük ki a fáradalmakat. Végre egy kis házi koszt. Azt hiszem én alkalmatlan lennék arra, hogy mindig étteremben egyek és apánk is. Az utolsó nap már inkább nem ettünk semmit, azzal a felkiáltással, hogy: -Ha most étteremben kell enni valamit én belehalok! Nem vagyunk ekkora zabálásokhoz szokva. Éppen ezért most elkezdtük a kedvenc diétánkat, ami a 90 napos. Ez nem azt jelenti, hogy mostantól 90 napig nem főzök, csupán másképpen főzök. A mai nap a fehérjenap, tehát ehetünk húst, tojást, tejtermékeket és rengeteg friss zöldséget. Végre eljött az én időm! Zöldségek! Tartsatok velem továbbra is! :)))
A mai ebéd: Csontleves zöldségekkel tészta nélkül és Kapros juhtúróval töltött sertéstekercsek színes salátával, fűszeres joghurtos öntettel.
Ui.: Aki azt gondolja, hogy ez idő alatt valóban elkerültem a konyhát, az nem ismer engem. :)))) A nyaralásból hazajövet, éppen a megérkezésünk napján volt a sógornőm névnapja. Már éppen elindultunk hazafelé, amikor felhívott telefonon, hogy este buli lesz és én viszem a tortát! Szép kihívás! Állok elébe! Nem olyan komoly és nehéz, de mégis megcsináltam röpke fél óra alatt:
Külön fotózásra viszont már tényleg nem volt idő, így az ünnepelttel együtt látható a torta. Málnás cheesecake.

Ez a két nappal későbbi reprodukció!

A következő, ami szintén torta, a jegesmedve torta. Egy nagyon kedves ismerősöm (akinek készült a quad és a ház torta is) még egy jó hónappal ezelőtt kért meg erre a tortára és ezért is készítettem el. E-mail-ben kaptam egy képet a kislánya kedvenc macijáról és azt kellett megjeleníteni tortában (a lényeg a mellény és a zokni).
Íme a maci, és íme a grillázsos krémes tortamaci:
Ülőre sajnos nem mertem megcsinálni, mert egyrészt nagyon meleg volt, másrészt meg nagyon nagy volt a torta (30 szeletes). Viszont készítettem fázisfotókat.
Betöltve. Mögötte a terv, amit én rajzoltam. :)))
 Kivágva.
Kifaragva, körbekenve felülnézet.
Oldalnézet. (akár egy kutyus is lehetne)
Leburkolva felülről.
Oldalról.
Zokni, mellény, fül.
Már van szeme, szája, orra.
Még nem szőrös.
Szőrösen.

... és még mindig nincs vége!, mert közben csináltam eperfagyit és készült apa keze által paradicsomos húsgombócos tészta és én is főztem egy nagyon jó zöldbab főzeléket fasírttal, és még nem is említettem a gombalevest és a rántott zöldségeket!





 A legvégén pedig következzenek a díjak. A nyaralás alatt láttam meg, hogy végre megjelent a Mindmegette Recepttár legújabb száma, amiben megjelent egy receptem, amiért korábban kaptam a Philips rúdmixert is. Majd miután nem nyertem a Gyulai Májas receptversenyen, kaptam egy emléklapot.
És az utolsó, amit kaptam:
Mummy-tól kaptam, és ismét nagyon szépen köszönöm! Ennek a díjnak is vannak szabályai:

1. Köszönd meg annak, akitől kaptad.
2. Írj egy bejegyzést.
3. Küldd tovább 12 blognak.
4. Értesítsd a kiválasztott blogokat.



Az első két pont kipipálva, jöjjön a többi:

Kicsit lehet, hogy megszegem a szabályokat, mert csak itt ülök a gép előtt és bámulom az általam olvasott blogok listáját és egyszerűen most nem tudok választani. Mindenkit imádok, mindenkit szeretek nézni, olvasni. Ezúton értesítek mindenkit, hogy megkapjátok tőlem "is" ezt a díjat! Hurrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése