2011. szeptember 29., csütörtök

Gyorsan!

Nagyon gyorsan kell tudósítanom. Amióta mindkét gyermekem egész napos óvodás, még kevesebb időm van, mint annak előtte. Nem tudom hogy van ez, de egyszerűen úgy érzem, hogy még annyi, de annyi dolgom van. Ez az érzés egyfolytában nyomaszt. Számba veszem a fejemben a teendőket és sosincs vége, mindig kitalálok valamit. Most éppen a változatosság kedvéért eperbőrt készítek. (majd leírom, hogy mi is az és hogyan készül) Tegnap egész nap pektin után rohangáltam, amit nem találtam, majd ezen felbuzdulva, elkészítettem. A minap képkeretet készítettem a család minden tagjának egyedit. Ma piskótákat kell sütnöm, hogy tortává váljanak. Ja, estére már készítettem egy jó kis tiramisut, mert megyünk Mihály napra. Lehet, hogy ez most így egyszerre egy kicsit zavaros, de már megint sietnem kell! :))))
A mai ebéd: Fehérjenapra: (már megint) Tejszínes gombaleves és Omlett camemberrel és zöldségekkel.
 Jövő hétre pedig már tervben van a garázsrámolás a barátnőmmel! Jó kis csajos program. Utána pedig pizzát fogunk rendelni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése