2011. szeptember 12., hétfő

Pénzkötegek és 2in1

Egyszer már készítettem egy húszezres tortát és nagyon megtetszett egy ismerősömnek. Fel is hívott a múlt héten, hogy szeretne ő is egy ilyet. Az volt a kérése, hogy legyen olyan 20 szeletes. Hát egy picit gondolkodnom kellett a dolgon, mert a bankó mérete ugye adott, és nem készíthetek egy ekkora méretű, de óriási magas pénzköteget. Ekkor jött az ötlet, hogy legyen több köteg, amit esetleg egymásra is teszek (végül nem tettem őket egymásra). Az úriember hatvanéves lett, ezért úgy lett volna tökéletes, ha három köteg készül, de mivel dobos krémmel szerették volna én ragaszkodtam az ötlapos megoldáshoz. Így maradt a két köteg. Kiegészítettem egy kis jegyzetfüzetkével, amin végül megjelenik az ünnepelt életkora is egy kitalált egyenlet végeredményeként. Ja egyébként a húszezres nyomtatott ostya.

A hétvége második tortája is készült már a konyhámban. Korábban az apukám és az öcsém közös szülinapi tortája volt. Ez pedig a kettő az egyben torta. Sima kerek piskóta kétféle töltelékkel. Az egyik oldal csokis, míg a másik jelen esetben vaníliás-erdei gyümölcsös. Most egy kicsit megerőltettem magam a díszítés terén is. Tejszínhabbal dekoráltam és a vaníliás felére koktélcseresznyét, a csokis felére sk. csokilapocskákat tettem.

Diéta ügyben: Ma van a 65. napunk és még jól bírjuk. A mínusz kilók számát tekintve fejenként tíznél tartunk. Ma gyümölcsnap van és ebédre gyümisalit eszünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése