2011. június 8., szerda

Melinda már napok óta nyúz, hogy tojásleves legyen ebédre. Ma végre megadtam magam. Délben a hőn vágyott tojásleves pillantott vissza rá a tányérból. :)
És itt volt az ideje már újra halat enni. Tengeri halfilét vágtam nagyobb falatokra, majd azt a szokásos módon paníroztam és megsütöttem. Köretnek salátát készítettem, ami zöldpaprikából, uborkából, paradicsomból, lilahagymából, répából és fejes salátából állt össze. Az öntethez egy kefirt elkevertem egy csipet sóval, egy gerezd reszelt fokhagymával és egy kiskanálnyi aprított kaporral. A gyerekek kedvéért még egy adag krumplipüré is a tányérra talált. Azt már csak mellesleg jegyzem meg, hogy a krumplipüré ott is maradt a tányéron! A halat ették a salátával.
Ezzel le is van tudva a hétre tervezett hal és saláta. :-)

2 megjegyzés:

  1. Hmmm, ezt így én is szívesen elfogyasztottam volna! Nagyon guszta! Megyek hozzátok vakációzni! :)))

    VálaszTörlés