2010. november 24., szerda

Tegnap


Tegnap nem írtam semmit, mert a szüleimnél voltunk a kis manókámmal. Meglátogattunk egy doktor nénit is. De azért a főzés örömeiről nem kellett lemondanom. Gyors ebédet főztem: Zöldborsóleves nokedlivel és Krumplifőzelék sült kolbásszal. Képeket sajnos nem tudok mutatni. Mindenki jóízűen evett belőle.
A múltkori burgonyagombócos levesnek a gombócos masszájából még maradt egy kevés, ezért azt kiszaggattam egy nedves kanállal és este azt megsütöttem bő, forró olajban. Tartármártással ettük, és az egész család sajnálkozott, hogy csak ilyen kevés van. Nagyon fincsi volt.


Ma úgy döntöttem, hogy az az egy árva sütőtök, ami a kamrában pislogott rám már napok óta finomsággá válik. Nem csak egyszerűen megsütöttem, bár úgy is nagyon finom és nagyon szeretjük is, hanem lekvárt varázsolok belőle. Fahéjas sütőtök lekvár. Nem biztos, hogy mindenki számára olyan jól hangzik, mint nekem, de ők még nem kóstolták. A receptet fel fogom tölteni, csak előbb sütnöm kell egy adag zsemlét, hogy legyen mire kenni a mutogatáshoz. 
Az iwiw-el még mindig nem sikerült összebarátkoznom. Ma pontosan megszámoltam, hatodjára sikerült feltölteni az ebédet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése